פתח תפריט ניווט
Cebc1bc39d8af6f84270687c449f6bae

הסדרה הסגולה - Defy Damage

התנסו באושר והביטחון של מוצרי גו’ייקו המעניקים לשיער מראה בריא במיוחד עם האוסף המקיף ביותר, הממוקד טכנולוגית, של מוצרי טיפוח משוכללים – כולם נועדו להעביר תוצאות מקצועיות ומתוחכמות לידיים שלכם.

מציגים את Defy Damage, מערכת טיפוח ביתית שמשנה את חוקי המשחק ומגינה באופן אוניברסלי על צבע ובריאות השיער כדי לעזור לך להילחם מדהייה ונזקים. חובה אם את צובעת קבוע את שיערך וחשופה להשפעות הרסניות של עיצוב חום יומיומי, UV, חשיפה וזיהום סביבתי.

80% פחות שבירה

שיער חזק פי 5

שומר על מעל 90% מחיות הצבע

ראה תוצאות כבר לאחר השימוש הראשון

מותיר את השיער רך, מבריק ובעל מראה בריא

מגן על כל סוגי השיער מההשפעות הרסניות של עיצוב חום יומיומי, חשיפה ל-UV וזיהום סביבתי שמובילים לשיער יבש וחסרי ברק עם מערכת הטיפוח החדשה של Joico Defy Damage. פריצת דרך זו מסייעת להגן ולחזק את קשרי השיער ולשינוי לשיער בריא שאתה יכול לראות ולהרגיש באופן מידי.

הסדרה מכילה: 

טכנולוגיית SMARTRELEASE -מערכת העברת ליפוזומים יחידה מסוגה, נותנת אגרוף – משחררת ללא הרף שמן ורדים, ארגינין וקראטין כדי לסייע בתיקון, חיזוק והגנה על השיער מההשפעות המצטברות של עיצוב יומיומי.

שמנים מגנים  – שנמצא בשיער בריא – משמש כקו ההגנה הראשון המסייע במניעת נזק תרמי, כימי, עיצוב ו-UV. התוצאות נראות לעין כבר לאחר השימוש הראשון.

שמן זרעי מורינגה -מקור עשיר של נוגדי חמצון, ויטמינים A ו-E, אבץ וסיליקה – כולם בסיסיים ליצירת שיער בריא, חזק ועמיד בפני נזקים – עוזר להגביר את הברק והרכות.

ארגינין -מולקולת חיבור חכמה, עם יונים חיובים ושלילים העוזרים לחזק את קשרי השיער ולעודד את חידוש הקשר.(מונע שבירת שיער פגום)

תוצאות: 5
בחרת לסנן לפי: הסדרה הסגולה - Defy Damage
יצרן
JOICO(5)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy